سلام دوستان من یه برنامه اندروید  برای وبلاگ خودم یعنی همین نت فیلم ساختم

هنوز توبازار ومارکت ی اندرویدی گذاشته نشده ولینک دانلودش توی خود وبلاگ هست

فکرش را بکونید اگه این برنامه توی مایکت یا بازار بزارم بازدید وبلاگم چه قدر میره بالا

تازه بازدید کننده هام ثابت هستن یعنی کسی که برنامه اندروید وبلاگ منوداره اگه مطالب وبلاگم خوب باشه وبدردش بخوره برنامه را حذف نمی کونه ودر نتیجه اگه روزی یه بار به وبلاگم از طریق برنامه سرنزنه هفته ای یه بار سر میزنه برنامه اندروید برای یه وبلاگ خیلی خوبه

تاز این برنامه ای که من ساختم تو تمام گوشی های اندروید بدون مشکل بالا میاد ونصب میشه فرقی هم نمیکنه نسخ اندروید چند باشه از قدیمی ترین نسخه تا جدیدتری ن خب اینم یه مزیتشه کلا خودتون دانلودش کنید وببینید که چه امکاناتی داره

دریافت
عنوان: نت فیلم
حجم: 256 کیلوبایت
توضیحات: برنامه اندرویدی وبلاگ نت فیلم

اسکرین شات ها:

توجه:برای بزرگ شدن تصاویر رویرآنها کلیک کنید

سایت های زیادی هستند که برنامه برای وبلاگ ووبسایت میسازند برنامه های خیلی خوب وعالی اما اما چی خب معلومه دیگه مشکلش اینه که هزینه زیادی میخوان یه چند تاسایت که من دیدم از ۵۰هزار تومن بگیر برو بالا برای همین به صرفه نیست اما من همین برنامه اندروید برای شما میسازم فقط با بیست هزارتومن میتونید توگوگل سرچ کنید ارزونتر از همه جا من میسازم

و یه مزیت دیگه هم این که برنامه تویه روز تحویل شما داده میشه

ویه مزیت دیگه هم اینکه شما ابتدا نصف مبلق را میفرستین به حساب من ومن هم برای شما یه دمو از برنامه میسازم اگه مشکلی ایرادی داشت میگید تونسخه اصلی برطرف کنم اسم برنامه نویس هم به اسم خودتون ثبت میشه بعد از دادن کل مبلق هم برنامه اصلی را  رابرای شما میفرستم

خب بریم سر اصل موضوع چتوری درخواست ثبت برنامه بدین خب

یک:از طریق نضرات همین صفحه 

دو : از طریق شماره تلفن 09154981633

سوالی چیزی هم داشتید از همین صفحه بپرسید 

راستی اگه مایل بودید برنامه ساخته شده تو همین صفحه به عنوان

برنامه های ساخته شده قرار گرفته میشود